خرید دستگاه مبل شوی و صفر شویی


اول از همه نیاز داریم بدانیم که شما برای چه مصرفی این دستگاه را تهیه می‌کنید؟ مثلا اگر شما قالیشویی دارید یا کار خدمات نظافت در منزل انجام می‌دهید، ممکنه مشتری شما با کسی که خدمات کارواش و صفرشویی ماشین انجام می دهید، یا مثلا مرکز دیتیلینگ خودرو دارد تفاوت داشته باشد. ممکن هم است شما در یک مجتمع مسکونی ساکن هستید. و تصمیم دارید برای کم کردن هزینه های کل مجتمع یک دستگاه خریداری کنید. تا همه واحد ها از آن استفاده کنند. در صورتی هم که قصد دارید خودتان بدون استفاده از دستگاه کار نظافت مبلمان را انجام دهید حتما مقاله آموزش مبل شویی در منزل را مطالعه بفرمایید.

در هر کدام از موارد بالا که خدمت شما گفتم. ابتدا باید برآورد کرد که حجم کاری شما چه قدر است. یا تا چه مقدار گنجایش دارید حجم کاری خود را اضافه کنید.

دستگاه مبل شوی و صفر شوی  برای مصارف شستشوی مبلمان، شستشوی موکت، شستشوی کف، سقف و نمد ماشین استفاده می‌شود. یعنی یک دستگاه هم برای منازل مورد استفاده است هم برای وسایل نقلیه کاربرد دارد.

این دستگاه‌ها به دلیل توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک ابزار چند منظوره در منازل و کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، استفاده از این دستگاه‌ها به عنوان یک راه حل کارآمد و کاربردی برای نیازهای شستشو در محیط‌های مختلف توصیه می‌شود.

با استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توانید به صورت موثر و کارآمد، مبلمان خود را پاک و تمیز کرده و همچنین وسایل نقلیه خود را نیز به بهترین شکل ممکن شستشو دهید. این دستگاه‌ها از تکنولوژی‌های مدرن و قدرت موثری برخوردارند که امکان شستشوی عمقی و کامل را فراهم می‌کنند، بدون اینکه به سطح یا بافت مواد آسیب برسانند.

یا اگر شما قصد دارید شروع به راه اندازی کسب و کار نظافت منازل بکنید. و وسیله نقلیه در دسترس شما موتور سیکلت است پیشنهاد ما به شما اینه که از دستگاه نیمه صنعتی استفاده کنید.

برای خرید دستگاه مبل شویی و دستگاه صفرشویی از محصولات ما دیدن فرمایید.

دستگاه خارجی یا دستگاه ایرانی

خرید دستگاه مبل شویی 

اولین چیز که باید در خرید دستگاه مبل شوی و صفر شوی مد نظر داشته باشید. این است که شما دارید یک ماشین تهیه می‌کنید. پس تمام قوانینی که برای ماشین ها صادق است برای این دستگاه نیز صدق می‌کند. ماشین ها استهلاک دارند. هزینه تعمیر و نگهداری دارند و بعد از یه مدت که کار می‌کنند معیوب می‌شوند و نیاز است که به آنها رسیدگی شود.

دقیقا این دستگاه هم به این صورت است، یک سری قطعات در دستگاه های مبل شوی و صفر شستشوی مصرفی هستند، همان طور که شما روغن موتور یا لنت اتومبیل خود را عوض می‌کنید.در هنگام استفاده شما از دستگاه صفر شوی نیاز دارید که هر چند وقت یک بار اقلام مصرفی دستگاه را عوض نمایید.

خب با آگاهی نسبت به این موضوع که دستگاه شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد به نظر من شما دستگاه را از جایی باید تهیه کنید که بتواند از پس مسئولیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه بر بیاید. و این نکته بسیار بسیار حائز اهمیت است.

دستگاه های خارجی کیفیت مطلوبی دارند، اما به دلیل رشد قیمت دلار و تحریم هایی که به ایران تحمیل شد. دستگاه های خارجی دیگر مقرون به صرفه نیستند.

شاید با خودتان فکر کنید که خب پول بیشتر می‌دهم و دستگاه بهتر را خریداری میکنم. اما لطفا با خود حساب کنید که آیا خدمات بهتری هم دریافت می‌کنید؟

خدمات دستگاه های خارجی

دستگاه های ترک و چینی و ایتالیایی در ایران به خوبی پیدا می‌شوند. سوال اینجاست که آیا قطعات این دستگاه ها هم به راحتی خود دستگاه پیدا می‌شود؟

پاسخ این سوال یک خیر بزرگ است. بار ها همکاران عزیز ما که از این دستگاه های گران قیمت استفاده میکردند. به دلیل خرابی نازل یا خرابی موتور یا خرابی پارویی یا موتور پاشش مجبور شدند که دستگاه 20 – 30 میلیونی خودشون رو کنار بزارن چون یدک این قطعات را پیدا نکردند.

البته که بعضی سود جویان سعی می‌کنند تا قطعات دستگاه های دیگر را به عنوان قطعه دستگاه اصلی به شما بفروشند. اما این را در نظر داشته باشید برای اینکه بتوانید. بازدهی صد در صدی از یک دستگاه بگیرید باید تمام قطعات به درستی و دقیق در کنار هم کار کنند.

حالا که شما هم با دستگاه ایرانی موافق هستید با همدیگه بررسی میکنیم که خرید چه دستگاهی کار عاقلانه‌ای است.

دریل و فرچه یا پاشش و مکش مسئله این است.

تا اینجای مقاله به این نتیجه رسیدیم که برای خرید دستگاه مبل شوی و صفر شوی باید به خدمات پس از فروش و گارانتی محصول توجه ویژه داشته باشیم. و تا الان متوجه شدیم که دستگاه های داخلی نسبت به دستگاه‌های خارجی در این موضوع ارجعیت دارند.

حالا باهم دو مدل دستگاهی که داخل ایران است را بررسی می‌کنیم.

دریل و فرچه

قبل از اینکه من دستگاه مبل شوی با دریل و فرچه رو براتون توضیح بدم رفتم و مقالات سایت های خارجی که درباره این دستگاه‌ها بود را مطالعه کردم. و حتی سایت های خارج از کشور را هم بررسی کردم. که ببینم این خارجی ها برای شستشوی مبلمان چه کار می‌کنند. تو این تحقیقات یک راز رو متوجه شدم. و با شما به اشتراک میزارم.

دستگاه مبل شوی دریل و فرچه یک ابداع من درآوردی است که فقط در سایت های ایرانی سر درآورده. موضوع را برای شما باز میکنم تا بیشتر متوجه آن بشوید.

دریل را که می‌شناسید. یک ابزار صنعتی است که ربطی به صنعت شستشو و نظافت ندارد. منتها فرچه تا حدودی به این حوزه مربوط می‌شود. تولید کننده دستگاه جاروبرقی صنعتی آب و خاک را که یک مخزن سم پاش به آن متصل شده را به همراه یک عدد دریل و یک عدد فرچه به شما تحویل می‌دهد. و ادعا دارد که این دستگاه اسمش دستگاه مبل شوی صنعتی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جاروبرقی های صنعتی به دو مقاله جارو برقی صنعتی چیست؟ و جاروبرقی نیمه صنعتی چیست؟ مراجعه فرمایید.

معایب

معایب این ترکیب عجیب الخلقه (دستگاه مبل شوی دریل و فرچه) را برای شما شرح می‌دهم و شما تا می‌توانید از این دستگاه دوری کنید.

  • سوختن دریل ، تعویض زود هنگام ذغال دستگاه دریل امکان برق گرفتگی در اثر حادثه با دستگاه دریل همواره گریبان گیر همکاران محترم بوده است.
  • در صورت استفاده از دستگاه دریلی علاوه بر خرابی دریل خرابی مخزن سم‌پاش یا خرابی اورینگ‌های و تلمبه سم‌پاش نیز همیشه در کمین شما هست.
  • همچنین فرچه دستگاه دریلی یک ابزار مصرفی محسوب می‌شود و بعد چند سرویس نیاز به تعویض دارد.
  • کثیفی منزل مشتری بر اثر ریزش آب و کف
  • پارگی و آسیب به پارچه‌های مبلمان و عدم نخکش شدن گل برجسته ها

دستگاه پاشش و مکش به صورت همزمان

قبل از اینکه راجب دستگاه پاشش و مکش صحبت کنم میخوام موضوعی را برای شما تعریف کنم.ما استانداردی به نام ایزو داریم که ابتدا آن را توضیح می دهم.

استاندارد ایزو 9001 نشان دهنده روش پذیرفته شده برای انجام یک کاری است. برای مثال به علائم راهنمایی و رانندگی دقت کنید. علامت های هشدار دهنده به شکل مثلث هستند و این یک روش پذیرفته شده برای علائم هشداری است حال اگر کسی بخواهد برای متمایز بودن علایم هشداری را به شکل هشت ضلعی بسازد، قطعا برای فروش محصول خود به مشکل خواهد خورد. زیرا که از روش پذیرفته شده برای این محصول پیروی نکرده است.

به زبان ساده تر اگر میخواهید دستگاهی برای شستشوی مبل یا صندلی ماشین داشته باشید باید توجه کنید که کدام دستگاه با روش پذیرفته شده برای انجام این کار درست شده است.

گواهی ایزو 9001:2008 پارس ایران

کارکرد دستگاه

کارکرد دستگاه مبل شویی

دستگاه بر مبنای عملکرد پاشش و مکش به صورت هم‌زمان عمل می‌کند.  آب و مواد شوینده از نازلی که زیر پارویی دستگاه تعبیه شده‌است با قدرت 2 بار به بافت پارچه با قدرت بالا اسپری می‌شود. این عمل باعث می‌شود نقاط چرک و کثیفی از بافت پارچه به سطح پارچه منتقل شود و با قدرت بالای مکش، توسط چارویی مخصوص همزمان عمل خشک شدن را انجام می دهد.

پاشش توسط نازل و یک موتور پاشنده که در سر دستگاه تعبیه شده انجام می‌شود. و سیستم مکش توسط سه موتور مکنده با قرت هر موتور 1400 وات انجام می‌شود.

آب و مواد شوینده توسط نازل دستگاه صفرشویی به سطح پارچه اسپری می‌شود و پس از این که ذرات کثیفی به حالت معلق درآمد توسط پارویی و موتورهای مکنده دستگاه آب کثیف در مخزن 100 لیتری استیل دستگاه صفرشویی جمع آوری می‌شود.

به دلیل شستشوی خطی و نقطه‌ایی تمام سطوح مبلمان  تحت شعاع شستشو قرار می‌گیرد. تمام نقاطی که از دسترس دستگاه دریل و فرچه دور هستند مانند کنج های نشیمن ، سته مبل، پشت ساق پا و پشت مبل به راحتی با دستگاه صفرشویی و مبل‌شوی پارس ایران قابل شستشو است.

مزایا دستگاه

  • عدم پارگی و آسیب به پارچه‌های مبلمان و عدم نخکش شدن گل برجسته ها
  • عدم کثیفی منزل مشتری بر اثر ریزش آب و کف ( یک قاشق آب هم روی زمین نمی‌ریزد )
  • خشک شدن زودتر به دلیل خیسی سطحی پارچه
  • انفرادی بودن کار شستشو
  • شستشوی تمام مبل پشت ساق پا، کنج ها و ….
  • حمل و نقل آسان در صورت نیاز می‌توانید از دستگاه مبلشویی کوچک استفاده نمایید.
  • شیر تخلیه به‌جای شیلنگ تخلیه

سخن آخر

دستگاه مبل شوی و صفر شوی، یک ابزار بسیار کارآمد و عملی است که می‌تواند به شما در حفظ و نگهداری صحیح مبلمان خانگی کمک کند. با استفاده از این دستگاه، قادر خواهید بود مبلمان خود را به طور کامل تمیز کنید و همچنین از بین بردن ذرات گرد و غبار و لکه‌های موجود بر روی آنها اطمینان حاصل کنید.

با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌ای که در دستگاه‌های مبل شوی و صفر شوی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شما قادر خواهید بود به صورت سریع، دقیق و بهینه مبلمان خود را تمیز کنید. این دستگاه‌ها با استفاده از قدرت بخار و مواد شوینده مخصوص، لکه‌ها و آلودگی‌های مختلف را از روی سطح مبلمان برداشته و به شما نتیجه‌ای تمیز و براق ارائه می‌دهند.

علاوه بر تمیزی، استفاده از دستگاه مبل شوی و صفر شوی می‌تواند به نگهداری درست و بلندمدت مبلمان شما کمک کند. با حذف ذرات گرد و غبار و لکه‌ها، می‌توانید عمر مفید مبلمان خود را افزایش دهید و از کاهش کیفیت و زیبایی آن جلوگیری کنید.

اگر به دنبال راهی سریع، موثر و کارآمد برای تمیز کردن و نگهداری مبلمان خانگی خود هستید، استفاده از دستگاه مبل شوی و صفر شوی به شما پیشنهاد می‌شود. این دستگاه، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان، مبلمان خود را درخشان و تمیز نگه دارید و از آن برای سال‌ها لذت ببرید.

10 دیدگاه

  • بین برند های مختلف خیلی جستجو کردم و بعدش پارس ایران رو انتخاب کردم
    من از درب کارخونه خریدم رو انجام دادم و رفتار تیم فروش و تیم تولیدشون واقعا خوب بود.
    اون چیزی که منو به پارس ایران دلگرم کرد علاوه بر برخورد خوبشون ، پاسخگویی و خدمات پس از فروششون بود.

  • دستگاه مبل شوی برند پارس ایران یکی از بهترین دستگاه های مبل شویی هست حمل و نقل و جا به جایی خیلی راحتی داره و یک نفر برای کار کردن با این دستگاه کفایت میکنه و نیازی نیست دو سه نفر همزمان مشغول کار با این دستگاه باشن

  • مزایای دستگاه های پارس ایران انقدر زیاد و عالین که معایبی که گفتید اصلا به چشم نمیاد و قابل لمس نیست

  • مقاله ایی که نوشته شده میتونه راهنمای مناسبی باشه منم تجربه خودم رو با همکارا در میون میزارم شاید به درد یکی از همکارا بخوره
    دستگاه دریل و فرچه میزدم با خودم کارگر میبردم سرتون رو در نیارم کارگر ساده رو میکنم کارگر ماهر بهش آموزش میدم و خیالم راحت میشه میرم برا توسعه دوتا کارگر دیگه میگیرم دستگاه اضافه میکنم پیش میرم 2-3 ماهی تو چالش های اولیه بودم که یهو خبر میرسه آب و کف ریخته تو دریل کارگر رو برق گرفته حالا باید پاسخگو باشم
    همه چیز بهم ریخت و جمع کردم
    دوباره شروع کردم ایندفعه قبل خرید گشتم با این شرکت پارس ایران آشنا شدم دستگا مبل شویی که داشتن به نظرم خیلی کار رو ساده میکنه مهم ترین نکتش اینه که کارگر اضافه نمیخواد تک نفر کار شستشوی مبل رو انجام میده. بیشتر تحقیق کردم متوجه شدم که تو این دستگاه ها که بهش میگن دستگاه مبل شوی اتوماتیک مهمه که چه موادی میریزی من از مواد شوینده نانو پارس ایران استفاده کردم الحق جواب گرفتم حالا اگه تخفیف خوب بدن
    میام بیشتر میگیرم
    تشکر از ادمین

  • من قبلا از برند های مشابه خارجی خرید کرده بودم و الان که از تولیدات شما استفاده کردم متوجه شدم نه تنها مزایای بیشتری داره بلکه معایبی که در مقاله بالا فرمودید اصلا به چشم نیومد

  • چقدر جالب که معایب هم گفتید ولی من از دستگاه هاتون استفاده کردم این ها رو نداشت خیلی هم عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیمخانهفروشگاه
مشاوره تخصصی در واتساپ
ارسال در واتساپ