قیمت دستگاه صفرشویی صنعتی

مبل شوی صنعتی

در این مقاله به همراه شما عزیزان قصد دارم قیمت دستگاه صفرشویی صنعتی و مبل شوی صنتعی را باهم بررسی کنیم. این مقاله جهت راحتی شما برای یک انتخاب هوشمندانه نوشته شده است.

در این مقاله به مقایسه قیمت‌ها، ویژگی‌ها، عملکرد و کارایی این دو نوع دستگاه صنعتی می‌پردازیم تا به شما کمک کنیم تا انتخابی مطلوب و هوشمندانه داشته باشید. همچنین، ما تمام جنبه‌های مهم این دو دستگاه را بررسی کرده و نکات مهم در هنگام خرید را به شما توضیح می‌دهیم تا شما بتوانید انتخابی مطابق با نیازها و بودجه خود داشته باشید.

اول از همه به دستگاه های خارجی میپردازم که با برند های گوناکونی داخل ایران وارد شدند. برند های خارجی که در ایران فعالیت میکنند.شامل : کارچر، فانتوم و کلینفیکس(CLEANFIX) میباشند. لازم به ذکر است که تعداد برندهای فعال در ایران بیشتر از این سه برند میباشد. ولی به دلیل محبوبیت بالا این سه برند را در این مقاله بررسی میکنیم.

برای خرید دستگاه مبل شویی و دستگاه صفرشویی از محصولات ما دیدن فرمایید.

بررسی برند ها

قیمت دستگاه صفرشویی صنعتی

برند کارچر تولید کشور آلمان :

دستگاه‌های این برند به دو دسته دستگاه خانگی و صنعتی تقسیم میشود. دستگاه خانگی همانطور که از اسمش پیداست برای مصارف خانگی استفاده می‌شود و توانایی کار در مقیاس بالا را ندارد. اما برای اطلاع شما دستگاه خانگی این برند در تاریخ 24 مهر 1400 به قیمت 10 میلیون و 700 هزار تومان و 13 میلیون و 950 هزار تومان عرضه می‌شود.

حالا به بررسی دستگاه صنعتی این برند میپردازم. کارچر کیفیت تولید بالایی دارد. و یک دستگاه همه چی تمام است. اما خب قیمت بالایی هم دارد. برای مثال قیمت دستگاه صفرشوی صنعتی این برند به قیمت 124 میلیون و 500 هزار تومن به فروش میرسد. که واقعا قیمت بالایی نسبت به تمام دستگاه‌های موجود در بازار است. اما نقطه ضعف بزرگی دارد. آن هم عدم پشتیبانی درست و خدمات پس از فروش این دستگاه در کشور عزیزمان ایران است. همان طور که میدانید به دلیل تحریم ها قطعات از کشور آلمان وارد ایران نمی‌شود.

این برند دو مدل دستگاه صنعتی دیگر هم دارد که دستگاه های 1 موتره هستند و با قیمت های 28 میلیون و 900 هزار تومان و 23 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

برند فانتوم محصولی از کشور ترکیه:

مبل و موکت شوی فانتوم دارای حجم بالا جهت مصارف صنعتی و پرکار می‎باشد. مبل و موکت شوی صنعتی فانتوم گزینه ای ایده آل برای اماکن صنعتی و پرکاربرد به شما می‎رود. با استفاده از شیلنگ تخلیه تعیبیه شده در مبل شوی صنعتی فانتوم بدون برداشتن کلگی، می‎توانید به راحتی اقدام به تخلیه نمودن مایعات از منبع کنید.

مناسب جهت: شستشوی مبلمان، صندلی و سقف خودرو، موکت و فرش، سرامیک و…

لازم به ذکر است که قیمت دستگاه صفرشوی صنعتی 2 موتوره فانتوم 16 میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد. که نسبت به رقیب آلمانی خود کمی خوش قیمت تر است. همچنین فانتوم دستگاه های تک موتوره ارزان قیمت تری هم دارد. قیمت دستگاه صفرشوی صنعتی تک موتره این برند نیز به ترتیب 10 میلیون و 500 هزار تومان و 11 میلیون و 500 هزار تومان است.ولی باز هم همان ضعف رقیب آلمانی را دارد، خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول در ایران به سختی انجام می‌شود.

کلینفیکس(CLEANFIX) ساخت کشور سوئیس:

مبل و موکت شوی کلین فیکس محصول و ساخت کمپانی Cleanfix است. برای شستسو و خشک کردن سطح مبل و صندلی ابتدا آب و مواد شوینده را از طریق نازل مخصوص بروی سطح پاشش کرده. و عملیات خشک کردن سطوح را از طریق نازل مخصوص مکش آب انجام می‎دهد. آب و مواد شوینده داخل مخزن آب کثیف جمع شده و از طریق شیلنگ مخصوصی که به این منظور طراحی شده مخزن به راحتی تخلیه می‎شود. دستگاههای مبل شوی به علت نیازی که به این گونه دستگاهها در محیط های مختلف احساس میشود از برق تک فاز استفاده می‎کنند و کاربری آنها بسیار ساده می‎باشد

دستگاه این شرکت از کیفت تولید مطلوبی برخوردار است. ایرادی که می‌شود با نگاه اول به این دستگاه گرفت طراحی بدنه خارج از عرف این برند است. اما کیفیت ساخت تا حدودی از دستگاه فانتوم ترکیه بهتر است. قیمت دستگاه تک موتوره این برند 11 میلیون تومان است. اما همچنان مثل بثیه رقبای خارجی ضعف بزرگ عدم پشتیبانی در ایران شامل حال این برند خوشنام هم می‌شود.

دستگاه صفرشوی و مبل شوی صنعتی ایرانی:

دستگاه های ایرانی را با برند های آن ها مقایسه نمیکنیم. بلکه آن ها را با توجه به سیستم کارایی که دارند بررسی میکنم.

دستگاه های داخل ایران به دو بخش تقسیم می‌شوند دستگاه های دریل و فرچه و دستگاه‌های پاشش و مکش به صورت همزمان

دستگاه دریل و فرچه:

دریل و فرچه یک ابداع ایرانی است. همان طور که در بالا خواندید هیچ یک از این سه برند خارجی که معرفی کردم. چیزی به نام دریل و فرچه در لیست دستگاه های خود ندارند. زیرا که این روش یک روش ابدایی نه چندان کارآمد است. با دستگاه دریل و فرچه جان کارگر در خطر است زیرا که دریل یک وسیله برقی است و در مجاورت آب و کف قرار دارد و هر لحظه امکان اتصالی و برق گرفتگی برای کارگر وجود دارد.

علاوه بر آن دریل یک وسیله مصرفی است که شما ماهی 1 تا 2 بار بسته به مصرف باید ذغال آن را عوض کنید.

معایب دستگاه مبل شوی دریل و فرچه را برای شما شرح می‌دهم و شما تا می‌توانید از این دستگاه دوری کنید.

  • سوختن دریل ، تعویض زود هنگام ذغال دستگاه دریل امکان برق گرفتگی در اثر حادثه با دستگاه دریل همواره گریبان گیر همکاران محترم بوده است.
  • در صورت استفاده از دستگاه دریلی علاوه بر خرابی دریل خرابی مخزن سم‌پاش یا خرابی اورینگ‌های و تلمبه سم‌پاش نیز همیشه در کمین شما هست.
  • همچنین فرچه دستگاه دریلی یک ابزار مصرفی محسوب می‌شود و بعد چند سرویس نیاز به تعویض دارد.
  • کثیفی منزل مشتری بر اثر ریزش آب و کف
  • پارگی و آسیب به پارچه‌های مبلمان و نخکش شدن گل برجسته ها

دستگاه پاشش و مکش به صورت همزمان

دستگاه پاشش و مکش به صورت همزمان

قبل از اینکه راجب دستگاه پاشش و مکش صحبت کنم میخوام موضوعی را برای شما تعریف کنم.ما استانداردی به نام ایزو داریم که ابتدا آن را توضیح میدهم.

ستاندارد ایزو 9001 نشان دهنده روش پذیرفته شده برای انجام یک کاری است. برای مثال به علائم راهنمایی و رانندگی دقت کنید. علامت های هشدار دهنده به شکل مثلث هستند و این یک روش پذیرفته شده برای علایم هشداری است حال اگر کسی بخواهد برای متمایز بودن علایم هشداری را به شکل هشت ضلعی بسازد، قطعا برای فروش محصول خود به مشکل خواهد خورد. زیرا که از روش پذیرفته شده برای این محصول پیروی نکرده است.

به زبان ساده تر اگر میخواهید دستگاهی برای شستشوی مبل یا صندلی ماشین داشته باشید باید توجه کنید که کدام دستگاه با روش پذیرفته شده برای انجام این کار درست شده است.

گواهی ایزو 9001:2008 پارس ایران را میتوانید از اینجا مشاهده نمایید.

کارکرد دستگاه

دستگاه بر مبنای عملکرد پاشش و مکش به صورت هم‌زمان عمل می‌کند.  آب و مواد شوینده از نازلی که زیر پارویی دستگاه تعبیه شده‌است با قدرت 2 بار به بافت پارچه باقدرت بالا اسپری می‌شود. این عمل باعث می‌شود نقاط چرک و کثیفی از بافت پارچه به سطح پارچه منتقل شود و با قدرت بالای مکش، توسط پارویی مخصوص همزمان عمل خشک شدن را انجام می دهد.

پاشش توسط نازل و یک موتور پاشنده که در سر دستگاه تعبیه شده انجام می‌شود. و سیستم مکش توسط سه موتور مکنده با قرت هر موتور 1400 وات انجام می‌شود.

آب و مواد شوینده توسط نازل دستگاه صفرشوی به سطح پارچه اسپری می‌شود و پس از این که ذرات کثیفی به حالت معلق درآمد توسط پارویی و موتورهای مکنده دستگاه آب کثیف در مخزن 100 لیتری استیل دستگاه صفرشوی جمع آوری می‌شود.

به دلیل شستشوی خطی و نقطه‌ایی تمام سطوح مبلمان  تحت شعاع شستشو قرار می‌گیرد. تمام نقاطی که از دسترس دستگاه دریل و فرچه دور هستند مانند کنج های نشیمن ، سته مبل، پشت ساق پا و پشت مبل به راحتی با دستگاه صفرشوی و مبل‌شوی پارس ایران قابل شستشو است.

درصورتی هم که قصد تمیز کردن مبلمان منزل بدون استفاده از دستگاه مبلشویی را دارید حتما مقاله آموزش مبل شویی در منزل را مطالعه نمایید.

مزایا دستگاه

  • عدم پارگی و آسیب به پارچه‌های مبلمان و عدم نخکش شدن گل برجسته ها
  • عدم کثیفی منزل مشتری بر اثر ریزش آب و کف ( یک قاشق آب هم روی زمین نمی‌ریزد )
  • خشک شدن زودتر به دلیل خیسی سطحی پارچه
  • انفرادی بودن کار شستشو
  • شستشوی تمام مبل پشت ساق پا، کنج ها و ….
  • حمل و نقل آسان در صورت نیاز می‌توانید از دستگاه مبل شویی کوچک استفاده نمایید.
  • شیر تخلیه به‌جای شیلنگ تخلیه میلیون

سخن آخر

دستگاه صفرشویی صنعتی، یک ابزار بسیار حیاتی و مهم در صنایع مختلف می‌باشد که به شرکت‌ها و واحدهای صنعتی کمک می‌کند تا فرآیند تمیز کردن و بهداشتی را بهبود بخشند. با توجه به کارایی و کاربردهای گسترده این دستگاه، هزینه‌ای که صرف خرید آن می‌شود، به عنوان یک سرمایه‌گذاری جدی در بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌های بعدی تمیز کردن صنعتی در نظر گرفته می‌شود.

قیمت دستگاه صفرشویی صنعتی ممکن است متغیر باشد و به عوامل مختلفی مانند ظرفیت، قدرت، تکنولوژی، برند و امکانات ویژه مرتبط با دستگاه بستگی داشته باشد. برای درک بهتر قیمت‌گذاری، مهم است که به نیازها و متغیرهای محیطی خود شرکت توجه کنید و دستگاهی را انتخاب کنید که بهترین تطابق را با آنها داشته باشد.

در نظر داشته باشید که دستگاه صفرشویی صنعتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری استراتژیک در بهبود کارایی و بهره‌وری شرکت شما عمل می‌کند. از طریق کاهش زمان و هزینه‌های تمیز کردن، کاهش نیاز به نیروی انسانی و افزایش کیفیت خروجی، این دستگاه می‌تواند به شما در بهبود رقابت‌پذیری و سودآوری کمک کند.

در نظر گرفتن قیمت دستگاه صفرشویی صنعتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری استراتژیک و تاثیرات آن بر بهره‌وری و سودآوری شرکت، می‌تواند تصمیم‌گیری درستی باشد. در نهایت، انتخاب دستگاهی با بهترین تطابق نیازها و بودجه شرکت شما، می‌تواند به شما کمک کند تا از مزایای این فناوری پیشرو بهره‌برداری کنید و به رشد و توسعه پایدار کسب و کار خود بپردازید.

6 دیدگاه

  • آقا عزیزی خیلی مخلصیم آقا
    کارتون بیسته
    دستگاه مبل شویی رو دارم استفاده میکنم خداروشکر به مشکلی نخوردم حتی سخت پسند ترین مشتریاهم راضی نگه داشته
    کار با دستگاه مبل شوی پارس ایران خیلی سادست فقط دوستان حواستون باشه که بد از هر بار شستشو مبلمان حتما پمپ پاشش رو با آب تمیز بشورید تا دستگاه سالیان سال براتون بمونه

  • ارزش خرید این دستگاه از برند پارس ایران حتی از دستگاه های خارجی بالاتره چون نه تنها قیمت خیلی مناسب تری نسبت به اون دستگاه ها داره بلکه تو کیفیت و کاریی کاملا رقابت میکنه باهاشوندمتون گرم بابت ساخت این دستگاه

  • دریل و فرچه باعث برق گرفتگی میشه که گریبان گیر کارگرم شد بعد از اون از محصولات شما استفاده کردم و کاش زود تر باهاتون آشنا میشدم

  • یکی از تفاوت های دستگاه های ایرانی و خارجی توی خدمات پس از فروش هست که شما در این مورد ثابت شده اید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیمخانهفروشگاه
مشاوره تخصصی در واتساپ
ارسال در واتساپ